بهترین هتل های وان؛ بررسی 12 از مهمترین هتل ها + عکس و مزایا

لیست بهترین هتل های وان
لیست بهترین هتل های وان

بررسی بهترین هتل های وان : رزرو هتل در وان یکی از دغدغه های ایرانی هایی ست که برای تعطیلات شان برنامه ریزی سفر به وان را انجام دادن. با توجه به اینکه وان یکی از مقاصد بسیار نزدیک و ارزان به ایرانی هاست، مسافرین آن هم زیاد هست و سالیانه ایرانی های زیادی برای خرید و تفریح به این شهر ترکیه سفر می کنن. در ادامه برخی از مهم ترین و بهترین هتل های وان را برای شما آورده ایم که می تونید به راحتی آن ها را با کم ترین قیمت رزرو کنید. این لیست بر اساس تجربه شخص خودم که مسافران زیادی رو به وان میبرم حاصل شده پس کامل و دقیق بخونید.

بهترین هتل وان هتل الیت ورد وان
بهترین هتل وان هتل الیت ورد وان

هتل الیت ورد وان

با شاه هتل وان شروع کنیم! هتل الیت یک هتل 5 ستاره در وان است که معروف ترین و بهترین هتل وان به حساب میاد. هتل الیت ورد با وجود اینکه نزدیک به ده سال از ساخت آن می گذره، هنوز هم در صدر جدول قرار داره. این هتل از لحاظ موقعیت هتل خیلی عالی و مناسب هست، چون بر خود خیابون اصلی کاظم قرار داره که تا خیابون جمهوریت 10 دقیقه پیاده روی داره و تو مسیر هم کلی فروشگاه و رستوران هست تا سر چهاراه و همینطور مرکز خرید AVM.

ورودی هتل الیت ورد وان
ورودی هتل الیت ورد وان

صبحانه هتل الیت بسیار خوب، تمیزی اطاق ها درجه یک و راه رو تمیز و رستوران خوب و باکیفیت داره. امکانات رفاهی اون بسیار خوب خوبه و می تونید داخل هتل کلی تفریح دوست داشتنی مثل استخر و حمام ترکی داشته باشید که همه اینها بزرگ و سونا خشک و بخار اون قابل قبول و رضایت بخش هست.

بنر گل من و تو
هتل کانفریوم وان
هتل کانفریوم وان

هتل کانفریوم وان

دومین هتل محبوب در وان هتل کانفریوم 5 ستاره هستش. این هتل اگرچه که در تلاش های اولیه سعی کرد به اندازه هتل کانفریوم فوق العاده و بی نظیر عمل کنه، اما متاسفانه موفق نشد چون طرفداران هتل الیت وود خیلی بیشتر و متعهد تر از این حرف ها بودند. هتل کانفریوم با داشتن خدمات مشابه الیت وورد دارای قیمتی مشابه آن هست. از خدمات ویژه هتل کانفریوم میشه به استخر اون اشاره کرد. همونطور که بالاتر گفتیم، این هتل تمیز و بسیار نو هست. یکی از ویژگی های دوست داشتنی کانفریوم این هست که همه چیزش کوچیک و جمع و جوره. این هتل تو خیابون ماراش قرار داره که کلی مغازه مبل فروشی، شیرینی فروشی و شعبات فروشگاه های مختلف هم هست.

بهترین هتلهای وان - ددمان وان
بهترین هتلهای وان – ددمان وان

هتل ددمان وان

اگه قصد خرید در وان ندارید و دوست دارید کمی از فضای شهر دور بشید و به طبیعت نزدیک تر، پیشنهاد من به شما هتل ددمان هست. هتل ددمان DEDEMAN HOTEL VAN یکی از هتل های 5 ستاره ساحلی و تازه تاسیس شهر وان هست که در خارج از شهر و در کنار دریاچه وان بطرف ساحل ادرمیت واقع شده.این هتل قبلا دی-وان نام داشت که هم اکنون تغییر نام داده و تحت لیسانس هتل های زنجیره ای ددمان در ترکیه فعالیت می کنه.

هتل ددمان شهر وان ترکیه، استخر روباز و پارک آبی و رستوران داره و هر کدوم از اتاق ها دارای خدمات و امکانات نظیر اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان هستن. سرویس چای و قهوه به صورت بیست و چهار ساعت موجود هست و در اتاق ها یخچال وجود داره. البته که ترانسفر از هتل به مرکز شهر وان همه روزه انجام میشه و از بابت دسترسی نیز مسافر می تونه از طریق دولموش (مینی بوس های خطی داخل شهر وان ترکیه) برای رفتن به هتل استفاده کنه.

هتل رویال پالاس وان
هتل رویال پالاس وان

هتل رویال پالاس وان

یک ستاره بیایم پایین تر، هتل رویال پالاس از بین هتل های چهار ستاره بهترین امتیاز رو به خودش اختصاص داده و جزو بهترین های وان به حساب میاد. اگر به دنبال یه هتل با قیمت مناسب و همینطور کیفیت بالا هستید رویال پالاس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مهم ترین دلیلی که مسافرین این هتل رو انتخاب می کنند محل قرار گیری هتل و همینطور تمیز بودن هتل هست. هتل بسیار تمیز و نوسازی هست. هتل رویال پالاس نزدیک به خیابان جمهوری هست و فقط دو تا چهارراه تا مرکز خرید avm فاصله داره. صبحانه های وان مفصل و کامله و می تونید صبحانه های معروف وان رو توی هتل رویال پالاس به عینه ببینید.

کنار این هتل دوست داشتنی، لباس فروشی مارک کلمبیا هستش که محبوب خیلی از مردم ایران هست. همچنین در هتل استخر قرار داره که ممکنه تعطیل باشه، ولی حمام ترکی با ماساژ داره. کنار این هتل  موزه و گالری هنری هستش و می تونید در طول شبانه روز برای بازدید از اونها برید بیرون و بگردید. نمایندگی ماوی و کتون و دفاکتو نزدیک هست و می تونید به راحتی از هر یک از این فروشگاه ها خرید کنید.

هتل هالدی وان
هتل هالدی وان

هتل هالدی وان

از هتل های چهار ستاره ای که میتونیم به شما معرفی کنیم هتل هالدی هست که طرفداران خیلی خیلی خیلی زیادی داره. هتل هالدی یک هتل 4 ستاره ست و امکانات و خدمات بسیار مطلوب و قابل قبولی داره. برخی از امکانات هتل هالدی شامل سالن اسپا، سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی هستش که می تونه تفریحات شما داخل هتل رو برآورده کنه. همچنین این هتل دارای پارکینگ رایگان است که می‌تونه برای کسانی که با خودروی شخصی به وان سفر می‌کنن بسیار حائز اهمیت باشه.

یکی از مهم ترین چیز هایی که هالدی را به یک هتل محبوب تبدیل کرده، صبحانه مفصل اون هست. شما می تونید تکمیل ترین صبحانه رو توی هتل هالدی میل کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های دیگه ی هتل هالدی خانوادگی بودن اون و همینطور تمیز بودن اون هست.

بهترین هتل های وان - هتل تامارا وان
بهترین هتل های وان – هتل تامارا وان

هتل تامارا وان

یکی از بهترین هتل های وان هتل تامارا هست که مشتریان به خصوص خودشو داره، این هتل 4 ستاره ست و بسیاری از افرادی که به رستوران و فضای شلوغ علاقه دارند به این هتل مراجعه می کنند. این هتل رستوران فعال داره و مخصوصا اتاقهای بزرگ رستوران باربیکیو به همراه موسیقی زنده هر شب داره که تو وان تکه لوکیشن فوق العاده و پذیرایی چای و نسکافه رایگان در لابی وجود داره. یکی از مهم ترین چیز های هتل تامارا اینه که هیچ یک از هتلهای وان رستوران فعال نداره ولی هتل تامارا رستورانش هر شب پره و ترکها هم از مشتریان ثابت هتل هستن. نظافت هتل هم مثال زدنیه و روزانه نظافت میشه.

هتل های وان - هتل رویال برک وان
هتل های وان – هتل رویال برک وان

هتل رویال برک وان

یکی دیگر از بهترین هتل های وان هتل رویال برک 3 ستاره ست. اگر براتون مهمه که هتل نزدیک به مرکز باشه این هتل مناسب شماست چون هتل داخل یکی از کوچه های خیابان جمهوریت که همون خیابان اصلی شهر هست قرار گرفته که از نظر موقعیت مکانی بسیار جای مناسبی هست و همه ی فروشگاه ها و رستوران ها داخل همین خیابونه و برای خرید کردن و رستوران رفتن اصلا احتیاج به تاکسی نیست و می تونید هر لحظه که اراده کردید به خرید برید یا غذا بخورید و برگردید.

از ویژگی های مهم هتل رویال برک اتاق های تمیز و مناسبه که می تونه برای خانواده ها خیلی مهم باشه. صبحانه هتل با توجه به موقعیت مکانی هتل دارای کیفیت بسیار بالا و مناسب هست. از معایب هتل رویال برک این هست که این هتل رستوران کوچیکی داره و برای صبحانه خوردن باید کمی صبر کنید.

هتل رویال میلانو وان
هتل رویال میلانو وان

هتل رویال میلانو وان

از هتل های 4 ستاره وان میشه به هتل میلانو اشاره کرد. هتل میلانو با داشتن یک فضای دوست داشتنی، محبوب بسیاری از مسافران وان هست. هتل چهار ستاره رویال میلانو توی مرکز شهر وان قرار گرفته و فاصله اون تا قلعه وان 4 کیلومتر است. خدمات ترنسفر فرودگاهی یکطرفه هتل به فرودگاه یا فرودگاه به هتل رایگان هستش و می تونید برای پرواز به شهر های دیگه ی ترکیه از این خدمات استفاده کنید. اینترنت رایگان Wi-Fi در محوطه هتل و لابی قابل دسترس هست و می تونید به راحتی از آن استفاده کنید.

بهتر هست بدونید که استفاده از حمام ، سونا و امکانات ماساژ این هتل در دسترس هست که هزینه های آنها جداگانه پرداخت می شه. اتاق های مدرن هتل رویال میلانو دارای یک مینی بار و امکانات چای ساز و قهوه ساز دارن. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه فلت با شبکه های ماهواره ای و یک جعبه امانات برای نگهداری از اشیاء گرانبها هستن. شما می تونید از صبحانه ی خوب این هتل تا ساعت 10 صبح استفاده کنید و لذت ببرید!

هتل های وان - هتل ریفرم یا رنسانس گذشته
هتل های وان – هتل ریفرم یا رنسانس گذشته

هتل ریفرم یا رنسانس گذشته

اگر به دنبال بهترین هتل های وان با قیمت مناسب هستید این هتل مناسب شما خواهد بود. هتل 4 ستاره ریفرم شهر وان ترکیه فاصله نسبتا نزدیکی با ماراش و فاصله پیاده ده دقیقه تا خیابان جمهوریت  ( قسمت مرکزی شهر) داره. و می تونید بدون استفاده از تاکسی و با پای پیاده به راحتی در وان بگردید/ این هتل قبلا با نام تجاری رنسانس فعالیت می کرد که از اردیبهشت 1402 به ریفرم تغییر نام داده. از خدمات هتل ریفرم می توان به اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، رستوران و دسترسی ویلچر اشاره کرد. شاید برای شما جالب باشه که بدونید امکان ورود حیوانات به این هتل ممکن نیست.

هتل فرح سوییت وان
هتل فرح سوییت وان

هتل فرح سوییت وان

خانواده هستید و به دنبال بهترین هتل وان می گردید؟ بهترین هتل و همینطور قیمت مناسب ترین گزینه ای که می تونیم به شما معرفی کنیم هتل فرح سوییت هست. این هتل سوییت در خیابان بشیول قرار داره و از نظر دسترسی با خیابان جمهوریت تقریبا 5 دقیقه پیاده روی در منطقه مناسبی واقع شده، این هتل در مجاورت یک دبیرستان هست که ممکنه براتون جالب باشه. نظافت این هتل خیلی خوبه و تقریبا هر روز اتاق ها و رستوران نظافت میشه.

هتل فرح سوییت صبحانه قابل قبولی داره و صبحانه بسیار خوب مربا، عسل انواع زیتون و تخم مرغ آب پز و نان و چایی و آب میوه سبزیجات و… سرو می شه. این هتل یه رزرویشن خانم ایرانی داره و می تونید به راحتی هر مشکلی که دارید با ایشون در میان بگذارید. تلویزیون مبل و چندین تخت و یخچال توی هر سوییت وجود داره. کتری برقی بسیار مناسب و همینطور گاز برای پختن غذا وجود داره و کمد جهت آویز لباس ها توی هر اتاق هست. در مجموع هتل خوبی برای اقامت خانوادگی هستش.

هتل مای سوییت و وان سوییت
هتل مای سوییت و وان سوییت

هتل مای سوییت و وان سوییت

هتل وان سوئیت و مای سوییت با شرایط قیمتی مشابه، یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌ها در شهر وان ترکیه محسوب می‌شه. وان سوئیت با داشتن امکانات بسیار خوب به ما نشان داده یافتن هتلی با قیمت مناسب هم میشه توی وان هتل رزرو کرد. البته که تمامی هتل های وان اقتصادی هستن! هتل مای سوئیت وان (My Suit hotel) یک هتل چهار ستاره در وان در کشور ترکیه ست که از مرکز خرید آتایوس سیلور وان 0.6 و از مرکز خرید ای وی ام وان 0.8 کیلومتر فاصله داره.

بهترین هتل وان از نظر قیمت - هتل یاقوت وان
بهترین هتل وان از نظر قیمت – هتل یاقوت وان

هتل یاقوت وان

جای این هتل در بین لیست هتل های محبوب داشت از یادمون می رفت! هتل یاقوت یکی از بهترین هتل های وان از لحاظ قیمت هستش. شما می تونید این هتل تمیز و همینطور با صبحانه ی خوب رو با پایین ترین قیمت رزرو کنید. هتل یاقوت موقعیت مکانی و دسترسی خوبی داره و نزدپرسنل خوب۔وای فای در حد متوسط به بالا ۔وقتی وارد هتل شدیم اتاقی که رزرو کردیم بهمون ندادن ویه اتاق دیگه دادن ولی روز بعد عوض کردن ۔نظافت اتاق خوب بود ۔داخل اتاق اول چوب لباسی نداشت ۔صبحانه معمولی بود چند مدل پنیر وکره مربا وتخم مرغ که هرروز همون تکرار میشد۔حمام اتاق کوچیکه ۔جای شامپو وصابون وجاحوله نداره ۔حوله به تعداد نفرات داخل اتاق نیست ۔دمپایی نداره که باعث ایجاد وضعیت بدی میشه بادمپایی داخل اتاق بخوای بری تودستشویی۔اب حموم جمع میشه ۔یخچال اتاق اولی کلا سوخته بود۔کولروسیستم تهویه نداره ظاهرا “

در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل های وان را به شما معرفی کنیم. هتل های معرفی شده همگی دارای مزایای بسیاری بودن که مسافرین اونها رو در لیست محبوب ترین هتل ها قرار دادن. هتل های وان با داشتن خدمات قابل قبول و مناسب قیمت بسیار پایینی دارن و میتونن سفر شما به وان رو به یک سفر کم هزینه تبدیل کنند.