عکس کابینت آشپزخانه جدید 2019

عکس کابینت آشپزخانه جدید
عکس کابینت آشپزخانه جدید

عکس کابینت آشپزخانه جدید : در پروژه‌های نوسازی و بازسازی آشپزخانه، کابینتهای جدید بیشترین هزینه را دارند. پس باید خرید و انتخابتان درست باشد. کابینت تنها برای ذخیره و انبار وسایل نیست. بلکه عاملی ضروری برای نشان دادن سبک آشپزخانه شماست. مدل کابینت در چند سال گذشته تغییر چندانی نداشته‌است: یا حداقل به اندازه کانتر یا کف تغییری نداشته‌است. اما یک سری تغییر و تکاملاتی در طول زمان برای کابینت صورت‌گرفته‌است.

کابینتهای آشپزخانه را هماهنگ با خانه انتخاب‌کنید

برخی افراد هنگام تغییر مدل کابینتها، رشته افکارشان از دست می‌رود. به یادداشته‌باشید که مدلی که انتخاب‌می‌کنید باید با بقیه قسمتهای خانه همخوانی داشته‌باشد. ممکن است بعداً از اینکه برای تصمیمتان وقت نگذاشته‌اید پشیمان‌ شوید.

سبک خانه‌تان در انتخاب کابینت کمک‌می‌کند

شک نکنید که سبک خانه خودش در مورد مدل کابینتی که باید بخرید در گوشتان پچ‌پچ و نجوا‌می‌کند. امروزه بیشتر کابینتهایی با نمای ساده و مینیمال مورد پسند هستند. برای طراحی آشپزخانه‌ای ایده‌آل باید ابتدا بدانید چه چیزی برایتان ضرورت دارد. سپس آخرین ترند را با همان سبکب که می‌خواهید بیامیزید.

بنر گل من و تو

در اینجا چند مدل کابینت جدید را معرفی کرده و تصاویری برایتان از جدیدترین کابینتهای آشپزخانه آورده‌ایم.

1.قفسه اوپن:

قفسه‌های اوپن علاوه بر زیبایی، فواید دیگری نیز دارند. در آشپزخانه‌های کوچک، قفسه اوپن روشن بوده و حس جادارتری القا می‌کند. می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید ببینید و بردارید. نیازی نیست برای نگاه‌کردن داخل آن، در کابینت را بازکنید. تصورکنید همه چیز بیرون و روی اوپن است. در مورد چیزهایی که می‌خواهید در قفسه بگذارید فکرکنید. وسایل آشپزخانه، کاسه، لیوان و غیره به آشپزخانه نمای زیبایی می‌دهند.

عکس کابینت آشپزخانه جدید
عکس کابینت آشپزخانه جدید
2.کابینت‌هایی با درهای شیشه‌ای:

کابینتهایی که درهای شیشه‌ای دارند، فضا را بازتر نشان‌می‌دهند. همچنین می‌توانید لامپهایی درون آنها تعبیه‌کنید تا روشنایی لازم را داشته‌ و زیباتر باشد.

3.استفاده از چوب بلوط

کابینتهایی با چوب بلوط دوباره مد شده‌اند. با ورود کابینتهایی از جنس چوب افرا، گیلاس، ام دی اف و چوبهای جدید، استفاده از چوب بلوط از مد افتاد. اما امروزه برخی افراد دوباره تمایل به مدلهای قدیمی و استفاده از آنها دارند.

رنگ دلخواه

امروزه افراد کابینتی خاص می‌خواهند که شخصیت و کاراکترشان را بازگوکند. یا اینکه با فضای آشپزخانه هماهنگی کامل داشته‌باشد. رنگ یکی از مؤثرترین این راه‌هاست. رنگهای خنثی مانند خاکستری، زرد، و سبز ملایم رنگهای محبوبی هستند. اما پالت رنگهای تیره تر را دربرنمی‌گیرند. سیاه، سبز زمردی و… برای برخی افراد جلب‌توجه‌می‌کنند.

در واقع سه کاتالوگ رنگی وجود دارد: روشن، مدیوم و تیره. رنگهای روشن همان رنگهایی هستند که در بالا گفته‌شد. این رنگها بخاطر سادگی و راحت بودن برای تمیزی مورد توجهند. رنگهای مدیوم رایج‌ترند. سایه‌هایی از آبی، خاکستری، و زرد. و مورد آخر رنگهای تیره هستند. سبز زمردی، سیاه، آبی دریایی نیز مرسومند. رنگهای تیره جسورانه‌تر و لاکچری‌اند.  با این حال نسبت به دو تن رنگ قبلی کمتر محبوبیت دارند.

رنگ دلخواه کابینت
رنگ دلخواه کابینت

چند مدل عکس کابینت آشپزخانه جدید:

عکس کابینت آشپزخانه جدید
عکس کابینت آشپزخانه جدید

 

عکس کابینت آشپزخانه جدید
عکس کابینت آشپزخانه جدید

 

عکس کابینت آشپزخانه جدید
عکس کابینت آشپزخانه جدید

 

 

عکس کابینت جدید آشپزخانه
عکس کابینت جدید آشپزخانه

 

امیدوارم یرایتان مفید بوده باشد.

مطالب مرتبط :

ریزترین نکات برای مرتب کردن آشپزخانه که باید بدانید

بی نظیرترین نمونه های میز جزیره سیار آشپزخانه

جدیدترین مدلهای دکوراسیون آشپزخانه در سال ۲۰۱۹