طرز تهیه دسر پودینگ شکلاتی فوق العاده + ویدیو

طرز تهیه دسر پودینگ شکلاتی
طرز تهیه دسر پودینگ شکلاتی

طرز تهیه دسر پودینگ شکلاتی : از جمله دسر هایی که میتونید به راحتی درست کنید و خیلی خوشمزهس پودینگ نام داره، این دسر اصالتی فرانسوی داره و میتونید در تنوع های مختلف اونو درست کنید، پودینگ از جمله دسر های پر طرفدار بین همه هست. در این مطلب به شما نحوه درست کردن یک پودینگ خوشمزه شکلاتی رو آموزش میدیم حتما انتهای مطلب ویدیو مراحل کار رو مشاهده کنید.

مواد لازم برای تهیه پودینگ شکلاتی

پودینگ شکلاتی ۱بسته
شیر ۳لیوان دسته دار فرانسوی
شکلات تخته ای خرد شده ۱۱۰ گرم
بیسکوییت پتی پور یا دایجستیو ۱بسته
توت فرنگی به میزان لازم
کرمفیل شکلاتی یا خامه فرم گرفته برای تزیین

طرز تهیه دسر پودینگ شکلاتی خوشمزه

خب برای شروع کار ابتدا پودینگ را با شیر مخلوط میکنیم و روی حرارت قرار میدیم ، مدام هم زده تا کمی غلیظ شود سپس شکلات خرد شده را اضافه کرده و و اجازه میدیم که کاملا غلیظ بشه.

بنر گل من و تو

پس از اینکه مواد کاملا غلیظ شد غلیظ شد از روی حرارت بردارید و ۱/۳از حجم گیلاسها رو پودینگ بریزید و توت فرنگی را از وسط نصف کرده و به دیواره جام بچسبونید کمی فشار بدهید تا هوای بین گیلاسها و توت فرنگی خارج بشه و شکل توت فرنگی قشنگ مشخص باشه.

حالا نوبت اضافه کردن بیسکویت رسیده برای این کار بیسکوییت پودر شده را اضافه کنید، و روش دوباره پودینگ.داخل یخچال بزارید خودشو بگیره و بعد با کرمفیل یا خامه فرم گرفته تزیین و پودر کاکائو روش الک کنید و نوش جان کنید هم خوشمزه ست و هم خیلی راحت .

مطالب مرتبط :

طرز تهیه پودینگ زبرا

طرز تهیه پودینگ شاتوت

طرز تهیه تیرامیسوی توت فرنگی