بهترین طرز تهیه کیک پیرامید(کیک بیسکوییت) در خانه

طرز تهیه کیک پیرامید در خانه
طرز تهیه کیک پیرامید در خانه

طرز تهیه کیک پیرامید در خانه : اگر شما هم مثل من عاشق کیک های یخچالی جذاب و خوشمزه هستید این آموزش رو از دست ندید میخواهم با استفاده پتی بور یک کیک عالی درست کنم، ما به شما قبلا نحوه درست کردن چیزکیک یخچالی و کیک با ساقه طلایی رو آموزش دادیم که حتما پیشنهاد میکنم اونهارو ببینید. پس بریم که یک کیک پیرامید که همون کیک بیسکوییت خودمون هست رو درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه کیک پیرامید

  • 2 قوطی خامه صبحانه (کلا 400 گرم)
  • 2 پاکت شکلات شیری (یک پاکت 60 گرم کلا 120 گرم)
  • 2 پاکت شکلات تلخ (پاکت 60 گرمی کلا 120 گرم)
  • 1 قاشق غذاخوری کره
  • 1 و نیم الی 2 پاکت بیسکوییت پتی بور

طرز تهیه کیک پیرامید در خانه

برای درست کردن این کیک خوشمزه شما ابتدا خامه صبحانه و کره را داخل قابلمه ای بریزید و روی اجاق تا وقتی که به نقطه جوش برسد گرم کنید. وقتی از کناره ها شروع به حباب زدن کرد اجاق را خاموش کنید.

حالا نوبت این شده که شکلات ها را به خامه اضافه کنید و هم بزنید تا شکلات حل شود. کمی صبر کنید تا به دمای محیط برسد. 1 و نیم پاکت بیسکوییت را به دو سه قسمت خرد کنید. مخلوط شکلاتی سرد شده را روی بیسکوییت ها بریزید و هم بزنید. اگر کمی آبکی بود نصف پاکت بیسکوییت را خرد کنید و اضافه کنید.

بنر گل من و تو

حالا میتونید داخل هر قالبی که میخواهید شکل بدید ابتدا کف قالب سلفون بکشید و سپس داخل قالب بریزید و با قاشق صاف کنید. حدود 2 ساعت داخل فریزر نگه دارید. سپس از قالب بیرون آورید و روی کیک را با هر چیزی که دوست دارید تزیین کنید. نوش جان

کیک پیرامید
کیک پیرامید

نکته :

  1. شما میتونید با انواع میوه ها مثل موز، گلابی، سیب و یا توت فرنگی مثل من این کیک رو تزئین کنید.
  2. در برخی از رسپی ها موز رو به صورت کامل وسط کیک قرار میدن و اطراف اون رو با مواد پر میکنند که شما در نهایت یک کیک با مغز میوه خواهید داشت که فوق العاده خوشمزه و جذاب میشه.

شما به چه روشی کیک پیرامید رو درست میکنید؟ حتما نظر و تجربه شخصی خودتون رو در بخش دیدگاه برای ما و سایر دوستان بنویسید.

مطالب مرتبط :