چه کارهایی باعث تشدید درد زایمان می شوند؟

چه کارهایی باعث تشدید درد زایمان می شوند؟
چه کارهایی باعث تشدید درد زایمان می شوند؟
آیا قادر به تحمل درد زایمان هستید؟ چه کارهایی باعث تشدید درد زایمان می شوند؟ مامانایی که زایمان طبیعی داشتن تجربه شما در تحمل دردهای زایمان چی بوده؟
خانم های بارداری که متناسب تر هستند درد زایمان کوتاه تری تحمل می کنند. تناسب اندام باعث افزایش استقامت بدن و تحمل راحت تر درد زایمان می شود. در طول بارداری، پیاده روی کنید، شنا کنید و در کلاس های دوران بارداری شرکت کنید.
شما به عنوان یک زن باردار می توانید با رعایت روش های ساده که در ادامه بررسی خواهند شد، به راحتی از زایمان طبیعی خود لذت برده و به سادگی نوزاد خود را در آغوش بگیرید.

کارهایی که درد زایمان را تشدید می کند:

به پشت نخوابید

خوابیدن به پشت موجب می‌شود جنین رو به عقب قرار بگیرد و همین موضوع جریان خونرسانی را با اشکال مواجه می‌کند. اگر نیاز به استراحت دارید حتما به پهلوی چپ بخوابید.

احساس ترس درد زایمان را بدتر می‌کند

احساس نگرانی و ترس از زایمان می‌تواند بدن شما را دچار تنش و حساس کند و همین موجب درد بیشتر می‌شود.محیط استرس زا: عوض کردن محیطی که در آن قرار دارید در واکنش‌های استرسی شما به شدت موثر است. در صورتی که در محیط استرس‌زا قرار داشته باشید بیشتر احتمال تنش و تحریک وجود دارد.

کم آبی درد زایمان را بیشتر می‌کند

مقدار زیادی آب در دسترستان نگهدارید زیرا کم شدن آب بدن می‌تواند مشکلاتی در روند زایمان ایجاد کند در واقع هر عملکرد بدن نیاز به مقدار کافی آب برای انجام آن دارد.

مطالب مفید :

منبع:  دکتر_فریبا_رضایی