ریمل پوش آپ انجل میبلین بهترین لیفت کننده مژه( نقد+ نظرات استفاده کنندگان)

بررسی ریمل پوش آپ انجل میبلین
بررسی ریمل پوش آپ انجل میبلین

بررسی ریمل پوش آپ انجل میبلین: این ریمل که محصول کشور آمریکاست، به دلیل حجم دهندگی و لیفت کنندگی بالا خیلی پرطرفداره. ریمل ها انواع مخلتلفی دارن که هرکس با توجه به نیازش مدلی که میخواد رو تهیه میکنه. اگر شما جزو افرادی هستین که مژه هاتون کم حجم و بی حالته، ریمل پوش آپ انجل از برند معروف میبلین با برس منحصر به فردش میتونه به کمکتون بیاد و با عملکرد فوق العاده ش زیبایی و جذابیت چشماتون رو صد چندان بکنه. اگر دوست دارین بدونین که این ریمل چه ویژگی هایی داره؟ خریدش با توجه به ویژگی ها و قیمت پیشنهاد میشه؟ و نظر مصرف کننده های این محصول راجع بهش چیه؟ این مطلب رو تا آخر بخونید.

توضیحات شرکت سازنده:

ریمل پوش آپ آنجل میبلین به خوبی مژه هایتان را حجم داده و به آن ها حالت می دهد. برس این ریمل به گونه ای خاص طراحی شده که موجب بلند شدن مژه ها نیز می شود. بعلاوه برس این ریمل تک تک مژه ها را از ریشه تا انتها پوشش داده و به هیچ عنوان باعث به هم چسبیدن آنها نمی شود. ویژگی دیگر ریمل پوش آپ آنجل میبلین رنگ فوق العاده مشکی آن است که گیرایی چشم ها را بیشتر کرده و به چهره تان روح می بخشد. هم چنین این ریمل ضدحساسیت است و برای افرادی که به دلیل استفاده از لوازم آرایشی چشمانشان دچار سوزش و قرمزی و … می شود و یا از لنز استفاده می کنند، کاملا مناسب است. این محصول ضدآب نیست و در نتیجه برای پاک کردن آن دچار مشکل نمی شوید.

ویژگی های ریمل پوش آپ آنجل میبلین:
  • حجم دهنده
  • افزایش دهنده طول مژه ها
  • لیفت کننده و بالا برنده مژه ها
  • پیگمنت بسیار مشکی
  • جدا کننده مژه ها
  • دارای برس خاص با دندانه های کوتاه
  • ضد حساسیت
  • ضدآب
ریمل پوش آپ انجل میبلین
ریمل پوش آپ انجل میبلین

[button type=”3d” color=”#f7490e” target=”_blank” link=”https://affstat.adro.co/click/43201dd2-6db4-43f7-84e4-19341e7deb1c”]پرفروش ترين ريمل هاي موجود در بازار[/button]

بنر گل من و تو

نتیجه استفاده و بررسی ریمل پوش آپ انجل میبلین:

ریمل پوش آپ انجل میبلین که یه ریمل عالی لیفت کننده هست، با یکبار زدن لیفت معمولی ولی با دو بار زدن حسابی مژه ها از ریشه لیفت میشه برای مژه های صاف که هیچ حالتی ندارن عالیه.

یکمی هم مژه ها رو بلند میکنه، هیچ گونه حجمی نمیده، یه چیز دیگه هم که در مورد این ریمل خیلی خوبه این هست که مژه ها رو جدا میکنه و نمیذاره به هم بچسبن. استفاده ازش راحته و کثیف کاری نداره. مواد اضافی رو برسش جمع نمیشه و چون خیس نیست اطراف چشم رو لک نمیکنه.

به خاطر اپلیکاتور خاصی که داره برای مژه های پایین هم عالیه! یا حتی وقتی مژه مصنوعی گذاشتین این بهترین ریملیه که میتونه مژه های خودتون رو به مژه مصنوعی بچسبونه بدون اینکه حجم خاصی بده و مژه رو خراب کنه.

ماندگاریش بالاست و اصلا زیر چشم من نریخت. شستنش هم سخت نیست و مژه هاتونو نمیکنه و با محلول دو فاز راحت پاک میشه. اوایل زیاد دوستش نداشتم ولی بعدش که چند بار زدم واقعا ازش خوشم اومد. فکر میکنم به خاطر برسش زدنش قلق داره که اگه دستتون بیاد به خوبی میتونین ازش استفاده کنین

حجمش 9/5 لیتر و قیمتشم تقریبا 65 هزار تومنه.

بررسی ریمل پوش آپ انجل میبلین
بررسی ریمل پوش آپ انجل میبلین

نظرات برخی از استفاده کنندگان:

  • من از این ریمل خوشم اومد، واسه استفاده های روزمره خیلی مناسبه اما انتظار تغییر آنچنانی نداشته باشید. روی مژه هاتون. برسش یه مقدار حالت دهنده هست اما خب معجزه نمیکنه. من با برسش وقتی از ریمل های دیگه هم استفاده میکنم مژه هامو برس میکشم تا اونایی که بهم چسبیده ان جدا بشن
  • اصلا ریمل خوبی نیست، برسش بسیار عجیبه، من هیچ ریمل دیگه ای به این شکل ندیده بودم، ریمل زدن با این ریمل بسیار وقت گیر هست. هیچ حجمی به مژه هاتون نمیده و وقتی می زنید می تونید دونه های مژه هاتون رو قشنگ بشمارید و بدتر از همه اینکه مژه هاتون رو سیخ سیخ و رو به پایین می کنه که باعث میشه حالت چشمتون بد بشه.
  • این ریمل حالت طبیعی مژه ها رو حفظ میکنه و اونها رو به هم نمی چسبونه. برای کسایی که تمایل دارن مژه هاشون طبیعی به نظر برسه گزینه ی مناسبی هست ولی اگر به آرایش غلیظ مژه علاقه مند هستین احتمال داره رضایتتون رو جلب نکنه.
  • موقع شستن زیر چشم رو سیاه می‌کنه و مژه ها رو بیشتر از اینکه حجم بده بلند می‌کنه و خیلی هم مژه ها رو از هم جدا نمیکنه. یه کم مژه ها رو میچسبونه به هم در کل خیلی راضی نبودم و دوباره نمیخرمش

شما از چه ریملی استفاده میکنید ایا تجربه استفاده از ریمل پوش آپ انجل میبلین داشتید؟ حتما نظر و تجربه خودتون رو در بخش دیدگاه با سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط :

بررسی ریمل لورال مدل Unlimited

بررسی ریمل بدگال بنگ بنفیت (Badgal bang)

بررسی ریمل حجم دهنده بل مدل فول لش