نقد و بررسی تقویت کننده عالی مژه و ابروی اکسیلیا + نظرات مصرف کنندگان

تقویت کننده مژه و ابروی اکسیلیا
تقویت کننده مژه و ابروی اکسیلیا

نقد و بررسی تقویت کننده مژه و ابروی اکسیلیا : مژه ها و ابروها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارن. خیلی از افراد از کم حجم بودن مژه و ابرو رنج میبرن و برای حل این مشکل به روش های مختلف مثل کاشت، میکروبلید و… متوسل میشن. خیلی ها هم دنبال راه های درمان میگردن و دوست دارن مژه ها و ابروهای خودشون رشد کنه و پرحجم و ضخیم بشه. برای حل این مشکل محصولات مختلفی در بازار موجوده. محلول اکسیلیا یک محصول ایرانی بسیار با کیفیته که به تقویت مژه و ابرو کمک میکنه و حتی باعث افزایش طول مژه ها هم میشه بدون اینکه مثل محصولات شیمیایی عوارضی داشته باشه. حتما این مطلب رو تا انتها بخونین تا بیشتر با اکسیلیا آشنا بشین.

توضیحات شرکت سازنده:

در ساخت محلول دارویی اکسیلیا، ماده فعال بیماتوپروست 3%به کار رفته است. این محلول به طور قابل توجهی موجب رویش مجدد و طبیعی مژه ها شده و تاثیر مستقیمی بر تیرگی و ضخامت مژه‌ ها دارد و می تواند حجم مژه و ابروها را تا 2 برابر افزایش دهد. علاوه بر موارد ذکر شده، اکسیلیا به رشد طولی و بلند تر شدن مژه نیز کمک خواهد کرد.

بررسی تقویت کننده مژه و ابروی اکسیلیا
بررسی تقویت کننده مژه و ابروی اکسیلیا

بیماتوپروست اولین و تنها داروی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا به منظور افزایش طول، ضخامت و تیرگی مژه‌ ها است. تمام افراد بالای 5 سال می توانند از این تقویت کننده استفاده کنند. انواع مختلف ریزش ها از جمله ریزش های ارثی، سکه ای یا ریزش هایی که به دلیل مصرف یک نوع داروی خاص در قسمت های مختلف صورت و بدن افراد ایجاد شده، به کمک این محلول قابل درمان است. همچنین اکسیلیا برای افرادی که به علت شیمی درمانی مژه ها و ابروهایشان دچار ریزش شده نیز بسیار مناسب می باشد.

بنر گل من و تو

این محصول شامل 70 عدد اپلیکاتور استریل(35 بسته ی 2 تایی برای هر چشم) است. این اپلیکاتورها کاملا ایمن بوده و به هیچ عنوان موجب آلودگی و عفونت چشمی نمی شوند. با توجه به 35 بسته ای بودن اپلیکاتورها تا 35 روز قابل مصرف است.

طول دوره ی درمان این محصول 16 هفته(4 ماه) است. با اینکه از همان ماه اول متوجه تغییرات خواهید شد اما درمان را تا انتهای ماه چهارم هرشب و طبق راهنما مصرف کنید. توجه داشته باشید که اثربخشی اکسیلیا به صورت تدریجی است پس صبور باشید و درمان را ادامه دهید.

ویژگی های اصلی تقویت کننده مژه و ابروی اکسیلیا:
  • کمک به رویش مژه و ابروها
  • افزایش ضخامت و حجم مژه و ابرو
  • افزایش طول مژه ها
  • تیره تر شدن مژه و ابرو
  • درمان انواع ریزش ها در صورت و بدن
  • دارای بیماتوپروست 3%
  • اپلیکاتورهای استریل و مجزا برای هر چشم
  • بدون ایجاد عفونت و آلودگی

نتیجه استفاده و بررسی تقویت کننده اکسیلیا:

من یک ماه و نیمه دارم از این محصول استفاده میکنم یعنی حدودا 6 هفته. هفته اول تنبلی کردم هرشب نزدم ولی بعدش قشنگ و مرتب میزدم الان مژه هام کاملا بلندیش محسوسه. درباره اینکه تعداد مژه هام بیشتر شده هنوز نمیتونم نظر بدم چون زوده ولی کسی منو میبینه کاملا متوجه میشه مژه های من بلندترشدن

بررسی تقویت کننده اکسیلیا
بررسی تقویت کننده اکسیلیا

مطالعات بالینی که روی این ماده ی موثره یعنی بیماتوپروست انجام شده این نتایج رو داشته:

  • مژه ها ۱۸ درصد تیره تر شدن
  • مژه ها ۱۰۶ درصد پرتر و ضخیم تر شدن
  • و ۲۵ درصد بلندترشدن نسبت به طول اولیه مژه

در مورد زمان نتیجه گرفتن از این محصول انتظار میره که تو ماه اول استفاده نتیجه رو ببینین. البته این توی هر شخص ممکنه با شخص دیگه متفاوت باشه اما با ادامه استفاده از محصول اثراتش بیشتر مشخص میشه طوری که نتایجی که گفتم تو 4 ماه استفاده از محصول دیده میشه، پس وسط راه خسته نشین و مصرف محصولو قطع نکنین.

طریقه مصرف:

هرشب دوتا از اون اپلیکاتورهایی که توی بسته هست رو بازمیکنید و روی هر کدوم یک قطره از محلول رو میریزید.

بعد برس هارو توی هم میکنین و به هم کاملا میمالین تا یکدست محلول بین تارهاش پخش بشه. بعدش فقط روی مژه های پلک بالا و روی خط مژه تون از داخل به سمت خارج میکشین و بعد با یک دستمال باقیشو پاک میکنین و اطراف چشمتون و تمیز میکنین.حواستون باشه از این محلول توی چشمتون نره و افرادی که بیماری های چشمی یا فشار چشمی دارن حتما باید با پزشکشون مشورت کنن چون منع مصرف داره

بعدش اون دوتا اپلیکاتور رو دور بندازین چون این اپلیکاتورها قبلا استفاده شدن و دیگه استریل نیستن و شب بعد جدید بازکنید این پکیج برای یک ماه مصرفه و محلولش دارای ۳میل ماده و قیمتشم 310 هزار تومنه.

نظرات برخی از استفاده کنندگان:

  • من واسه ابروهام و مژه استفاده کردم.تاثیرش روی ابرو بیشتر دیده میشه و رنگ ابرو و مژه رو کمی تیره تر میکنه. بعد از اینکه استفاده نکردم مژه و ابرو به حالت اولیه برنگشت و اصلا ریزش نداشت.من در کل راضی ام از این محصول فقط قیمت بالا و‌حجم کمی داره.
  • من از تقویت مژه سریتا استفاده میکردم خیلی راضی بودم ولی دیگه پیداش نکردم این مدل الان استفاده میکنم من خیلی خیلی راضیم.
  • من ماه دومش رو هم استفاده كردم و راضيم،مژه هاي من كوتاه بود جوري كه تا فر مژه و ريميل نميزدم اصلا نميشد ديدشون ولي الان بدون فرمژه و ريمل مژه هام مشخصه.
  • من واقعا تاثیرش رو به چشم دارم می بینم تازه یک دوره مصرف کردم و الان دوره دوم هست عالیه
  • من پیش پزشک رفتم مشکل ریزش ابرو داشتم این محصول رو برام تجویز کرد واقعا عالیه. دکتر به من گفت که به ابرو هم میتونم بزنم. مژه هام تیره و بلند شده تو این مدت که استفاده کردم، ابروهام هم پر تر شده من که واقعا راضی ام.
  • این محصول هم مشابه سریتا بعد از قطع مصرف دوباره مژه ها به حالت قبل برمیگرده و دچار ریزش میشه با این تفاوت که سریتا حجمش بیشتر، قیمتش مناسب تر و استفاده ازش راحت تره. بیماتوپروست بعد از مدتی باعث سیاهی و چروک اطراف چشم میشه.

شما از چه تقویت کننده مژه ای استفاده میکنید آیا تجربه استفاده تقویت کننده مژه و ابروی اکسیلیا داشتید؟ حتما نظر و تجربه خودتون رو در بخش دیدگاه با سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط :

تمام مزایا و عوارض لیفت مژه

نقد و بررسی ریمل میبلین