بررسی کامل خط چشم مایع لچیک (Le Chic)؛ارزش خرید داره؟

بررسی خط چشم مایع چلیک
بررسی خط چشم مایع چلیک

نقد و بررسی خط چشم مایع لچیک (Le Chic) : یک محصول آلمانی که برای کسانی که به خط چشم نازک علاقه دارند خوبه، در اینجا میخوایم ویژگی های محصول رو بررسی کنیم و ببینیم آیا ارزش خرید داره یا خیر پس با من همراه باشید و حتما نظر خودتون رو هم برام بنویسید.

حتما مطالعه کنید : نکات کلیدی به همراه 9 روش آموزش کشیدن خط چشم

توضیحات شرکت سازنده

شرکت سازنده در توضیحات این محصول گفته که خط چشم لچیک دارای سر نمدی مویی خیلی انعطاف پذیر می باشد و دارای پوشش مات و عالی است، این خط چشم با داشتن رنگ دانه های غنی خیلی سریع خشک میشه و برای شما خط چشمی پیوسته و سکدست به ارمغان خواهد داشت.

بنر گل من و تو

اگر به خط چشم نازک و جذاب علاقه دارید خط چشم مایع لچیک میتونه انتخاب درستی برای شما باشه چون خطوطی زیبا، یکدست و ظریف بر پشت پلک های شما ایجاد میکند.

ویژگی های خط چشم لچیک
  • ضد آب
  • پوشش دهی بالا
  • دارای ماندگاری و دوام بالا
  • عدم ایجاد لک یا پخش شدگی

نقد و بررسی خط چشم مایع لچیک(Le Chic)

یکی از خط چشمای مورد علاقه منه،چون کاملااا مشکی و ماته، طبق تستی که انجام دادم موندگاریش خوبه ولی ضدآب نیس حتما به این نکته توجه داشته باشید و رو چشم تیکه تیکه نمیشه، مدل اپلیکاتورش اسفنجیه و نسبت به مویی ها کار کردن باهاش راحته

تنها مشکلی که من با این خط چشم و کلا خط چشمای مایع دارم اینکه یکم میچسبه به مژه هام، بخاطر همین اگه شما تازه میخواین خط چشم کشیدن رو یاد بگیرین مایع نخرین(ماژیکی تهیه کنین خیلی راحت تره براتون)

در کل ازش راضی هستم فقط و پیشنهاد میکنم اگر میتونید با خط چشم های مویی کار کنید بخرید. راستی تست اون رو روی دستم میتونید در عکس زیر ببینید.

بررسی خط چشم مایع لچیک
بررسی خط چشم مایع لچیک

نظرات مصرف کننده های خط چشم لچیک

من دارمش موقع کشیدن باید چندباربکشم چون صاف نمیکشه وقتی که یه ثانیه بعد خشک میشه چین میخوره اینش بده

من حدود 2 ماهی هست این محصول رو خریدم و واقعا راضی هستم

خیلی خوبه ولی پیدا کردنش هم سخته و حتما اصل بخرید.

چطور باید از خط چشم چلیک استفاده کنم؟

برای اینکه نحوه استفاده درست رو بدونید به این روش عمل کنید خط چشم را پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید. اگر دوست دارید که کمی پر رنگتر بشه حتما سعی کنید از روی خط قبلی که کشیدید مجدد بکشید، حتما بعد از استفاده درب اون رو ببندید.

حالا شما بگیدی که آیا از خط چشم مویی استفاده میکنید؟ نظر و تجربه ای در خصوص این محصول دارید؟ حتما در بخش دیدگاه برامون بنویسید.

سایر بررسی ها:

نقد و بررسی خط چشم ماژیکی مای

مقایسه خط چشم های مایع اسنس Essence

16 ترفند ساده آرایشی برای درشت کردن چشم