با جدیدترین تم‌های اتاق نوزاد 2019 آشنا شوید

تم حیوانات برای اتاق نوزاد
تم حیوانات برای اتاق نوزاد

جدیدترین تم‌های اتاق نوزاد: نوبت به چیدمان و تم اتاق نوزاد که می‌رسد، هیچ چیز دوست‌داشتنی‌تر از اتاقی با تم حیوانات نیست. اگر جزو کسانی هستید که از تم تکراری سفید و یا صورتی خسته‌شده‌اید به شما توصیه می‌کنیم این مطلب را بخوانید. تم حیوانات برای اتاق نوزاد بسیار جالب و مورد پسند همه است. البته سعی کنید زیاد شلوغش نکنید. تم ساده برای اتاق نوزاد بهتر است. تم جنگلی برای نوزاد دختر و پسر قابل استفاده است. و یکی از هیجان‌انگیزترین تم‌ها برای اتاق است.

اگر اسباب‌بازیهایی حیوانات خریداری می‌کنید، سعی کنید بیشتر عروسکهای خزی و پنبه‌ای یا پارچه‌ای باشند. مواظب باشید، چون نوزاد شما وسایل را به دهان خود می‌برد. اسباب‌بازیهای تیز می‌توانند خطرناک‌باشند. عروسکهای بافتنی به شکل حیوانات نیز گزینه مناسبی برای اتاق نوزاد شما با تم جنگل هستند.

اتاق نوزاد با تم جنگل

یک جنگل پر از حیوانات بامزه را تصورکنید. می‌توانید دیوار اتاق را بصورت جنگل نقاشی‌کنید. یا از تم برگهای درختان جنگلی برای کاغذ دیواری استفاده‌کنید. عکسها و تصاویر و تابلوهایی از حیوانات را به دیوار آویزان‌کنید.

بنر گل من و تو

استفاده از چادر سرخپوستی بسیار بی‌نظیر و متناسب با تم جنگلی است. حس ماجراجویی و کنجکاوی را به اتاق کودک خود بیاورید.

اتاق نوزاد با تم روباه

تم روباه یکی از تمهای پرطرفدار و بسیار جدید اتاق نوزادان است. این تم هم مانند تم جنگلی برای نوزادن دختر و پسر قابل استفاده است. رنگهای درخشان نارنجی، سفید و عکسهای روباه، فضایی زیبا و به روز ایجاد‌می‌کند. تمی شاد و جذاب که چشمها را خیره‌ می‌کند.

انتخاب تم روباه برای اتاق نوزاد
انتخاب تم روباه برای اتاق نوزاد

اتاق نوزاد با تم سیرک

آیا تم منحصر بفردی از حیوانات برای اتاق نوزادتان می‌خواهید؟ تم سیرک فضایی جالب و زیبا با انواع و اقسام حیوانات نظیر شیر، ببر، فیل را امتحان‌کنید. بی‌شک تم سیرک یکی از هیجان‌ انگیزترین و جدیدترین تمهایی است که می‌توانید برای اتاق نوزاد استفاده‌کنید. کافیست کمی خلاقیت داشته‌ باشید.

انتخاب تم سیرک برای اتاق نوزاد

    انتخاب تم سیرک برای اتاق نوزاد

تم طبیعت برای اتاق نوزاد

گیاهان زنده و رنگارنگ، بافت ارگانیک و طبیعی زیبایی خاصی به اتاق نوزاد می‌بخشد. سعی‌‎کنید دیوارها را با بافتی از برگها کاغذدیواری یا نقاشی‌کنید. می‌توانید پتوها و بالش‌ها را هم با همان تم برگ انتخاب‌کنید.

رنگ سبز هم برای نوزاد دختر و هم برای نوزاد پسر جذاب و گیراست.

تم بانی

تم سفید و صورتی بانی بسیار لطیف و مناسب برای اتاق دختران است. کاغددیواریهای اتاق را نیز می‌توانید از همین تم ملایم استفاده‌کنید.

تم میمون

یک جنگل پر از میمونهای بازیگوش، تمی شاد و پرنشاط برای اتاق نوزادن است. میمونهایی که ار درختها آویزان شده و مشغول شیطنت هستند. اتاق نوزاد و کودک باید دارای فضایی شاد و سرزنده باشد تا انرژی بخش باشد.

انتخاب تم اتاق نوزاد
انتخاب تم اتاق نوزاد

دیدید که میتوان با کمی خلاقیت زیباترین اتاقهای نوزاد را درست‌ کرد، حتما سایر مطالب دکوراسیون و تزیین اتاق های مختلف خانه را در مطالب دیگر بررسی کنید تا خانه ای زیبا و مدرن داشته باشید.

مطالب مرتبط :

چطور یک پاسیو زیبا داشته باشیم …!

بی‌نظیرترین ایده­‌ها برای چیدمان آپارتمان کوچک

ایده‌هایی ناب برای چیدمان اتاق خواب نوجوانان