نقد و بررسی رژ لب مدادی گابرینی

بررسی رژ لب مدادی گابرینی
بررسی رژ لب مدادی گابرینی

بررسی رژ لب مدادی گابرینی : رژ لب جدید گابرینی سری مات مدادی محصول جدید این شرکت میباشد که به گفته شرکت سازنده  با ماندگاری بالا زیبایی خاصی به لبهای شما میدهد. این رژلب مات حاوی ویتامین E جهت تغذیه لب شما میباشد. پس با من همراه باشید تا یک نقد کوتاه در خصوص این رژ لب مدادی براتون قرار بدم.

توضیحات شرکت سازنده

خب قبل از بررسی محصول ببینیم چه ویژگی هایی خود شرکت سازنده گفته : رژ لب مات مدادی گابرینی با بافت بسیار نرم و سبک و بافت مات مخملی و بدون ایجاد حس خشکی روی لب مانع از پوسته پوسته شدن لب می شود و همچنین پوشش کاملا یکدست و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. مهمترین نکته برای کسانی که دنبال یک رژلب مات مدادی کاملا سالم هستن این است که این محصول فاقد پارابن است.

نتیجه بررسی رژ لب مدادی گابرینی

آقا من خیلی خوشم اومده ازشون، هم رنگ خوشگلی دارن و هم ماندگاریشون بالاست، ماته ولی اصلا لب رو خشک نمیکنه عکس تستش رو روی میتونید ببینید. من شماره ۲ و ۹ رو دارم.

بنر گل من و تو
تست رژ لب مدادی گابرینی
تست رژ لب مدادی گابرینی

همانطور که میدونید گابرینی یه برند ترکیه ایه،قیمتاشم مناسبه من تعریف رژ و لاک هاشو زیاد شنیده بودم، واقعیتش فکر نمیکردم اینقد خوشم بیاد ازش، بقیه محصولاتشم سر فرصت میخرم و نقدشونو میذارم.

بررسی شماره 10

این رژ خیلی نرمه و با اینکه ماته اصلا چرب نیست ،موندگاری خیلی خوبی داره ،اینی که من دارم شماره ۱۰ هست که یه قرمز گوجه ایه خوشرنگه روی لب بافت مخملی و قشنگی داره

تست سایر رنگ های رژ لب مدادی گابرینی
تست سایر رنگ های رژ لب مدادی گابرینی

شما هم اگه از محصولات گابرینی استفاده کردین نظرتون رو‌ بنویسین دوس داشتین یا نه؟؟

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی رژ لب گلدن رز

نقد و بررسی رژ لب دبی deBBY

همه چیز در مورد آرایش لب