همه چیز راجع به کرم ضدتیرگی دورچشم لیراک (نقد و بررسی کامل)

بررسی کرم ضدتیرگی دور چشم لیراک
بررسی کرم ضدتیرگی دور چشم لیراک

نقد و بررسی کرم ضدتیرگی دور چشم لیراک: پوست حساس اطراف چشم زودتر از سایر قسمت های پوست صورت آسیب می بینه بنابراین به مراقبت بیشتری احتیاج داره. عواملی مثل وراثت، افزایش سن، خستگی و عدم مراقبت، بیماری و… باعث ایجاد چروک و حلقه های تیره در اطراف چشم میشه. برای جلوگیری و رفع این محصولات متنوعی در بازار وجود داره. تو این مطلب به کرم دورچشم لیراک می پردازیم که مدعیه میتونه تیرگی های اطراف چشم رو از بین ببره و به جوان سازی پوست کمک کنه. این محصول چه ویژگی هایی داره؟ ترکیباتش چیه و عملکردش به چه صورته؟ با توجه به قیمت و کیفیت، ارزش خرید داره یا نه؟ در ادامه به این سوالات پاسخ میدیم:

توضیحات شرکت سازنده:

دلیل تیرگی های آبی زیر چشم اختلال در گردش خون مویرگی بوده و تیرگی های قهوه ای به علت تجمع رنگدانه ها به وجود می آیند. کرم ضدتیرگی دور چشم لیراک فاقد چربی بوده و هر دو نوع تیرگی را به خوبی درمان می کند و موجب شفافیت پوست می شود. عصاره آرنیکا و بوچربروم در این کرم، باعث رفع تیرگی ها شده و وجود فلونوئیدها در ترکیبات آن، کبودی ها را کاهش داده و آن ها را از بین می برد. هم چنین ضدتیرگی لیراک حاوی یک کمپلکس گیاهی روشن کننده است که بر دو نوع رنگدانه پوست( ملانین و لیپوفوشین) اثر گذاشته و لک ها و تیرگی های دور چشم را از بین می برد. این محصول سرشار از ویتامین  C، E و آنتی اکسیدان هاست و در دو نوع رنگی و بی رنگ موجود می باشد. به علاوه به هیچ وجه به چشم ها آسیب نمی رساند.

ویژگی های اصلی کرم دور چشم لیراک ضد تیرگی :
  • فاقد چربی
  • شفاف کننده
  • رفع لک و تیرگی ها
  • سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها
  • کاهش علائم خستگی
  • روشن کننده
  • اثر پوشانندگی
  • جوان کننده
  • سفت کننده پوست
کرم دور چشم لیراک ضد تیرگی
کرم دور چشم لیراک ضد تیرگی

نتیجه استفاده و بررسی کرم ضدچروک دورچشم لیراک:

۵ میله ولی خیلی خوب مدت زیادی میمونه چون مقدار زیادی لازم نیست بزنینT یعنی فک کنم سه ماه بمونه حدودا برای کسی مثل من که به اندازه مصرف میکنم من با اینکه ۲۰ سالم ولی به صورت ارثی سیاهی دور چشمم زیاده ولی یک ماه از این استفاده کردم خیلی سیاهیش بهتر شده طوری که کانسیلر خیلی کمی استفاده میکنم

بنر گل من و تو

اینم بگم که این کرم دور چشم رنگ داره یکم مثل کانسیلره ولی بافت چربی نداره به هیچ عنوان و پوست رو ممکنه تا حدی خشک هم بکنه، آبرسانی اصلا نداره باید کنارش یه آبرسان استفاده کرد.

شایدم بشه به عنوان کانسیلر کاملا بی ضرر با یه آبرسان تو روز استفاده اش کرد. این کرم دور چشم رو میتونن روزی دو بار صبح و شب از گوشه داخلی چشم به سمت بیرون و گوشه خارجی به حالت ضربه ای بزنید تا خون بهتر گردش پیدا کنه و سریعتر جذب بشه.

صادقانه بخوام بگم با اینکه تیرگی رو کاهش میده ولی من فکر میکنم بعنوان یک کرم دور چشم خشکه و دیر جذب میشه. رنگشم من اصلا دوست نداشتم و دوباره نمیخرمش.

برخی از نظرات خریداران کرم دور چشم لیراک

  • واقعیتش از ویژگی های اون میشه به غلظت بالا و چسبندگی اشاره کرد،خیلی دیر جذب میشه ،اصلا تاثیری ندیدم و بسیار کرم خشکی هست طوری که چروک دور چشمم و بیشتر کرده چون موقع استفاده باید کلی ماساژ داده بشه تا جذب بشه واقعا ناراضی ام و رنگ بدش دور چشم که ظاهر زشتی به دور چشم ها میده کلا رنگی اش اصلا خوب نیست و اصلا تاثیری نداره
  • این کرم اطراف چشم های من رو تیره تر کرده، باعث پف کردن زیر چشمام شده، چروک زیر چشمام رو هم بیشتر کرده
  • تاثیر خاصی ازش ندیدم. جذب سریع داره و بدون رایحه و اسانسه

نظر شما در خصوص کرم دور چشم لیراک ضد تیرگی چسیت آیا بررسی کرم دور چشم لیراک رو قبول داردی؟ لطفا نظر و تجربه شخصی اگر در استفاده از این محصول دارید رو در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید تا سایر دوستان هم از تجربه شما استفاده کنند.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ضدآفتاب دور چشم سان سیف

نقد و بررسی کامل کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما 

نقد و بررسی کرم دور چشم اُلی ژن؛ ضد تیرگی و ضد پف