طرز تهیه چیز کیک شکلاتی نسکافه ای خوشمزه + ویدیو

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی نسکافه ای
طرز تهیه چیز کیک شکلاتی نسکافه ای

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی نسکافه ای : سلام دوستای خوبم این چیز کیک فوق العاده خوشمزه رو برای جشن فارغ التحصیلی داداش عزیزم درست کردم که برد و با دوستاش نوش جان کردن، توصیه میکنم برای دورهمیاتون درستش کنید و لذتشو ببرید من برای مهمونی بصورت تک نفره هم درست میکنم. واقعا یک چیز کیک عالی شده راستی ویدیو رو هم در انتهای مطلب قرار دادم که حتما مشاهده کنید.

مواد لازم برای تهیه چیز کیک شکلاتی نسکافه ای

مواد لازم برای پایه که کیک شکلاتیه واین کیک به تنهایی هم خوشمزه ست

تخم مرغ 4عدد
روغن مایع 1پیمانه
شکر 1 پیمانه
شیر 1 پیمانه
پودر کاکائو 3 قاشق غذاخوری
نوتلا 3 قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر 1قاشق غذاخوری
جوش شیرین 1 قاشق چای خوری
آرد 2 پیمانه

بنر گل من و تو
طرز تهیه پایه چیز کیک

تخم مرغها رو با شکر هم بزنید تا رنگش کرم شود و روغن مایع رو اضافه کرده و هم بزنید سپس شیر و نوتلا را اضافه کنید و خوب هم بزنید. مواد خشک رو با هم مخلوط و سه بار الک کرده و به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید به آرامی با لیسک یا دور کند همزن فقط درحدی که مخلوط شود حالا داخل قالب چرب شده که کاغذ روغنی گذاشتید بریزید و داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 45 دقیقه قرار دهید.

بعد از پخت اجازه دهید کیک خوب سرد شود و از قالب جدا کنید و سطح برجسته کیک رو برش دهید و کنار بگذارید و دوباره داخل قالب بزارید (از قالب کمربندی استفاده کنید ).

طرز تهیه کیک برای چیز کیک شکلاتی نسکافه ای

حالا میریم سراغ لایه رویی کیکمون 300گرم خامه صبحانه رو با 300گرم پنیر ماسکار پونه و 1 پیمانه پر پودر قند خوب هم بزنید و 1 بسته پودر کافی میکس اضافه کرده و هم بزنید و 2/5 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین رو با نصف فنجان آب سرد به روش بن ماری شفاف کرده و از حرارت که افتاد به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید.این مایع را روی کیک بریزید و داخل یخچال به مدت ۳ساعت بزارید تا خودشو بگیره.

200گرم خامه صبحانه را روی حرارت بذارید از اطراف که حباب ریز زد 160گرم شکلات تخته ای خرد شده اضافه و از رو حرارت بردارید و هم بزنید تا شکلات داخل خامه حل کنید. مایع شکلاتی را روی چیز کیک بریزید و با قاشق صاف و یکدست کنید داخل یخچال بذارید تا سفت شه. با چاقو اطراف چیز کیک رو آزاد کنید و از قالب در بیارید و با بیسکویت کرمدار و شکلات خرد شده تزیین کنید.

چیز کیک شکلاتی نسکافه ای
چیز کیک شکلاتی نسکافه ای

ویدیو طرز تهیه چیز کیک شکلاتی نسکافه ای

مطالب مرتبط :

طرز تهیه چیز کیک نیویورکی

طرز تهیه چیز کیک ماچا با ویفر موزی

طرز تهیه چیز کیک لیمویی فوق العاده